TERMENI SI CONDITII Pentru schimburi sau anulari

Ce fac pentru a returna un produs VOGUESTA?

1. Primul pas

Pentru a schimba sau returna produsele VOGUESTA, va rugam sa ne anuntati cu privire la
acest aspect, ÎNAINTE DE A FACE RETURUL. Va rugam sa ne contactati telefonic/ mesaj 0755 266 114) sau prin mesaj Facebook.

2. Al doilea pas

Dupa confirmarea telefonica a returului, puneti produsele intr-un ambalaj inchis (cel
primit de la VOGUESTA sau un altul) si contactati un curier rapid pentru expederea catre
noi.

La ce adresa returnez produsele?

VOGUESTA, Str. Linia de Centura Nr. 34, N46, B1, Vila 04, Cosmopolis, Loc. Stefanestii de jos, jud. Ilfov, cod postal 077175

Telefon: 0755 266 114

Prin cine fac expeditia produselor de returnat?

Pentru expedierea coletului trebuie sa contactati o rma de curierat, de exemplu: Fan
Courier (Tel: 021 9336) sau DPD (Tel: 031 824 9090) sau CARGUS (Tel. 021 9330) etc.

Cine plateste transportul pentru retur?

Plata transportului DUS (returul catre VOGUESTA) va fi achitata integral de catre
client.

In caz de retur produs:

In termen de 14 zile veti primi banii prin transfer bancar, in contul IBAN al persoanei pe
numele careia a fost facuta comanda. Contul IBAN TREBUIE comunicat in scris, prin mesaj
sau email catre VOGUESTA.
In cazul in care doriti sa primiti banii retur pe alt nume decat cel de pe factura, va rugam
sa ne contactati telefonic sau prin mesaj privat.

In caz de inlocuire produs, va expediem un alt colet cu noul produs, pentru care
va trebui achitat transportul la primire.

Conditii de retur

Pentru o returnare de succes, va recomandam sa ne trimiteti acest formular completat,
pe email, mesaj sau fizic impreuna cu produsele pe care le returnati.

Adresa de expeditie:

VOGUESTA, Str. Linia de Centura Nr. 34, N46, B1, Vila 04, Cosmopolis, Loc. Stefanestii de jos, jud. Ilfov, cod postal 077175

Telefon: 0755 266 114

Atentie:
  1. Comenzile pot schimbate sau returnate in termen de 14 zile calendaristice de la
    primirea coletului.
  2. Plata transportului va fi achitata integral de catre client.
  3. Expeditia returului trebuie facuta printr-un curier rapid care aduce produsele la sediu,
    NU prin Posta Romana
  4. Nu se accepta colet cu ramburs. In cazul refuzului justificat VOGUESTA de a primi coletul, clientul va plati taxele de transport si INTORS
  5. Asigurati-va ca articolele au toate etichetele atasate, nu prezinta urme de deterioare
    sau uzura si nu au mirosuri neplacute, altfel ne rezervam dreptul de a refuza produsul.
  6. Nu se face plata in alte conturi decat cel pe numele persoanei care apare pe factura
    VOGUESTA.